Triesscheijn Pharmacie werkt conform de GDP-richtsnoeren. Ons farmaceutisch kwaliteitssysteem is beoordeeld door IGJ en ons GDP-niveau is akkoord bevonden. Wanneer u zich bij ons heeft aangemeld kunt u een afschrift bij ons opvragen van het briefrapport van IGJ.
Archieven: FAQs
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt een bestelling plaatsen via het account dat voor u wordt aangemaakt nadat u zich bij ons heeft aangemeld. Het is ook mogelijk om per e-mail een bestelling plaatsen.
Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Zolang de bestelling nog niet is verzonden door de verkoper is het mogelijk de bestelling te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
Is het mogelijk om een bestelling te retourneren?
Retourneren van geneesmiddelen is helaas niet mogelijk.
Waar kan ik terecht met klachten?
Als u een klacht heeft lossen we dat graag zo snel mogelijk met u op. Neemt u bij een klacht daarom contact op met ons. Dit kan via info@triesscheijnpharmacie.nl
Informeert Triesscheijn Pharmacie mij bij een recall?
Triesscheijn Pharmacie wordt door haar leveranciers geinformeerd over een eventuele recall. Mochten wij bemiddeld hebben in een geneesmiddel dat betrokken is bij een recall wordt u vanzelfsprekend zo snel mogelijk geinformeerd.
Komen geïmporteerde geneesmiddelen in aanmerking voor vergoeding?
Artikelen waarvoor IGJ een tijdelijke generieke toestemming heeft verleend komen in aanmerking voor vergoeding. De vergoedingsregeling stopt wanneer de toestemming is verlopen. Voor de vergoeding van geneesmiddelen waarvoor geen generieke toestemming is afgegeven kunt u een aanvraag voor vergoeding indienen bij de desbetreffende zorgverzekeraar.
Hoe kan ik mij als nieuwe relatie aanmelden?
U kunt zich als nieuwe relatie aanmelden via https://triesscheijnpharmacie.nl/aanmelden/
Wie kan er bestellen bij Triesscheijn Pharmacie?
Alleen apothekers, apotheekhoudend huisartsen, drogisten en groothandels in geneesmiddelen kunnen bestellen bij Triesscheijn Pharmacie.