Als u een klacht heeft lossen we dat graag zo snel mogelijk met u op. Neemt u bij een klacht daarom contact op met ons. Dit kan via info@triesscheijnpharmacie.nl
FAQ Category: Algemeen
Informeert Triesscheijn Pharmacie mij bij een recall?
Triesscheijn Pharmacie wordt door haar leveranciers geinformeerd over een eventuele recall. Mochten wij bemiddeld hebben in een geneesmiddel dat betrokken is bij een recall wordt u vanzelfsprekend zo snel mogelijk geinformeerd.
Komen geïmporteerde geneesmiddelen in aanmerking voor vergoeding?
Artikelen waarvoor IGJ een tijdelijke generieke toestemming heeft verleend komen in aanmerking voor vergoeding. De vergoedingsregeling stopt wanneer de toestemming is verlopen. Voor de vergoeding van geneesmiddelen waarvoor geen generieke toestemming is afgegeven kunt u een aanvraag voor vergoeding indienen bij de desbetreffende zorgverzekeraar.
Hoe kan ik mij als nieuwe relatie aanmelden?
U kunt zich als nieuwe relatie aanmelden via https://triesscheijnpharmacie.nl/aanmelden/
Wie kan er bestellen bij Triesscheijn Pharmacie?
Alleen apothekers, apotheekhoudend huisartsen, drogisten en groothandels in geneesmiddelen kunnen bestellen bij Triesscheijn Pharmacie.